Od 1. februara osnovica dnevne novčane naknade za nezaposlene 1.467,50 dinara
Od 1. februara važiće nove, veće osnovice dnevne novčane naknade za nezaposlene kao i najviši i najniži iznos ove naknade, saopštila je Nacionalna služba za zapošljavanje (NSZ). Kako je navedeno na sajtu NSZ-a, nova osnovica dnevne novčane naknade biće 1.467, 50 dinara, dok će najniži mesečni iznos novčane naknade iznositi 32.858 dinara, a najviši 76.169 dinara.
- 29 Januar, 2025
- 1 godina ranije
FOTO: RTV Pančevo
Do sada je osnovica dnevne novčane naknade bila 1.407 dinara, a najniži i najviši mesečni iznos novčane naknade 31.503 i 73.029 dinara. NSZ ističe da su novi iznosi su shodno Zakonu o zapošljavanju i osiguranju za slučaj nezaposlenosti usklađeni sa godišnjim indeksom potrošačkih cena u 2024. godini koji prema podacima Republičkog zavoda statistike.iznosi 104,3.
Najnovije vesti
Klop: Zadovoljan sam igrom i pristupom, morali smo da postignemo više golova
- 13 Novembar, 2026
- 2 sati ranije
Tadić: Moramo da izvučemo pouke, glavni cilj je plasman na Evropsko prvenstvo
- 13 Novembar, 2026
- 3 sati ranije
Košarkaši Bešiktaša savladali Asvel u Evroligi
- 13 Novembar, 2026
- 3 sati ranije
Fudbaleri Holandije pobedili Grčku sa 7:0 u Ligi nacija, het-trik Rejndersa
- 13 Novembar, 2026
- 3 sati ranije
