NSZ: Od 1. februara važe nove, veće osnovice za novčane naknade za nezaposlene
Od 1. februara važiće nove, veće osnovice dnevne novčane naknade za nezaposlene kao i najviši i najniži iznos ove naknade, objavila je Nacionalna služba za zapošljavanje (NSZ). Novi iznosi su shodno Zakonu o zapošljavanju i osiguranju za slučaj nezaposlenosti usklađeni sa godišnjom inflacijom za 2024. godinu koja je iznosila 4,3 odsto.
- 19 Januar, 2025
- 1 godina ranije
FOTO: LOGO
Nova osnovica dnevne novčane naknade iznosiće 1.467, 50 dinara a do sada je bila 1.407 dinara, najniži mesečni iznos novčane naknade povećan je sa 31.503 na 32.858 dinara a najviši sa 73.029 na 76.169 dinara.
Najnovije vesti
Klop: Zadovoljan sam igrom i pristupom, morali smo da postignemo više golova
- 13 Novembar, 2026
- 2 sati ranije
Tadić: Moramo da izvučemo pouke, glavni cilj je plasman na Evropsko prvenstvo
- 13 Novembar, 2026
- 2 sati ranije
Košarkaši Bešiktaša savladali Asvel u Evroligi
- 13 Novembar, 2026
- 2 sati ranije
Fudbaleri Holandije pobedili Grčku sa 7:0 u Ligi nacija, het-trik Rejndersa
- 13 Novembar, 2026
- 2 sati ranije
